Een nieuwe zaak aanleveren

Hoe werkt het? Wij helpen u met het indienen van uw opdracht voor incasso.

Wij houden het graag simpel. Volg het onderstaand menu en upload onderin de pagina uw documenten:

Of e-mail naar:
* info@havenstadgdw.nl

Met een compleet dossier kunnen wij direct aan de slag, verliest u minder tijd en is er minder terugkoppeling nodig. Zend ons daarom alle beschikbare informatie over de wederpartij,  zoals:

* de naam, adres- en woonplaatsgegevens;
* bank- en telefoonnummers;
* de openstaande facturen;
* bewijs van de geplaatste opdracht en/of opdrachtbevestiging;
* het getekende afleverbewijs;
* gevoerde correspondentie (brieven, e-mail, gespreksnotities, Whatsapp, etc.).

Uiteraard mag u bovenstaande gegevens ook per post naar ons sturen:

Havenstad Gerechtsdeurwaarders
Corsicaweg 10
1044 AB Amsterdam

  • Gegevens Opdrachtgever

  • Vordering

  • (het totaal van de facturen)
    (Incl. BTW indien van toepassing)
  • (svp bijvoegen)
  • (svp bijvoegen)
  • Documenten

  • Hier kunt u de hierboven genoemde stukken toevoegen in PDF of TIFF (contract/facturen/brieven etc.). Hanteert u algemene voorwaarden, voeg daarvan dan de eerste keer ook een exemplaar toe.
  • Sleep bestanden hierheen of
  • Ik heb kennisgenomen van de Algemene Voorwaarden en het Privacy Beleid van Havenstad Gerechtsdeurwaarders en verklaar mij door verzending daarmee akkoord.